paradiset

Ja det vet jag väl inte om man kan kalla Gotland i sin snöskrud just nu.
Min kusins fru skriver om sitt paradis och jag förstår henne verkligen, dom tog sin husbil och bilade till Spanien och bor där på en camping efter att ha varit i sin hemstad under corona tidens år. Dit återkommer dom varje år så fort som dom kan.
 
Om man ska titta på mitt paradis så är det nog vid husvagnen en solig dag och sitta i en bekväm stol med en bok och ett glas vin och se ut över havet.  Så jag hoppas verkligen våren kommer snart så vi kan bo på campingen, än är det för kallt.
 
 
Detta är vårt tält till husvagnen, här står vi på vår gamla plats, vi böt plats förra året men hittade ingen bild på det just nu.
 
Nu kommer några solstrålar fram men det är inte myckt att hurra för.
Pandemin fortsätter att ta sina offer, en till har dött här på ön av corona viruset.
 
Så vi får alla fortsätta att hålla avstånd och vara försiktiga.
 
Jag hoppas ni alla får en bra dag och att ni orkade läsa allt jag skrev
 
 
 
Cyber kramar till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0