snart nytt år....igen....

Ja jag måste säga att åren bara rullar på och går så fort att man knappt hinner med.
Vad har hänt det här året då undrar ni.
Vi har köpt en ny husvagn, mycket större och finare och bredare sängar, som vi har på campingen, nästa år ska vi vara mera där, man säger det men det kommer alltid något annat i vägen.
Svärmor flyttade till ett äldreboende och hon verkar trivas där.
Vi har gjort om i hallen så det blev finare, nästa steg är badrummet så vi får se när det blir, för allt ska ut och köpas nytt.
Det har väl inte hänt så mycket egentligen, man är lite försiktig på grund av pandemin, ligger visst 10 st på sjukhuset med det.
 
Det har dött en del kändisar i år, några som som jag har sett live,
Min fasters man har dött i December, han var den sista av den gamla stammen på min pappas sida.
 
Min mormors son dog i augusti och ännu har dom inte talat om det för mig utan att man ska läsa det på internet. Jag tycker det är dåligt av hans barn alltså mina kusiner att inte säga något. Men vill dom inte ha kontakt så får det vara, tycker det är så dålig stil av dom.
 
 
 
 
Jag hoppas ni alla får ett bra nytt 2023
 
 
Kramar från mig till Er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0