15 augusti

 
Då får jag lägga ut den här bilden.
Min mormors son har gått på andra sidan.
Ingen har talat om det för mig utan jag får läsa det på internet.
Lite besviken är jag allt att mina kusiner inte kunde tala om det för mig för vi är ju faktiskt släkt med varandra.
Mormors son blev aldrig adopterad utan fick bo i fosterhem. Jag vet att mormor och min morfar var och hälsade på honom. Så morfar visste om det men sa aldrig något till sina barn.
Min morfar är inte far till han som dog nu.
Jag har skickat både mejl o sms till berörda personer men ingen som hör av sig och det är nu snart två veckor sedan han gick bort.
 
Men har jag tur så kanske läser dom min blogg.
 
 
Idag är det över 30 grader här på Gotland, så vi har fläktar inne som snurrar o vovven tycker det är skönt och ligger framför den ena fläkten
 
kramar till er alla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0