10 augusti

Ja så var det Augusti månad, jag har inte skrivit här på länge men tänkte i alla fall skriva några rader.
 
 
Nu har det gått 8 månader sedan min mamma gick bort. Tiden har bara försvunnit tycker jag.
 
Fick även se på internet där man kan se det mesta att min mormors son hade gått bort 91 år gammal. Han var bortlämnad av mormor men blev aldrig adopterad. Han ville aldrig ha kontakt med mig men jag fick i alla fall kontakt med två av hans barn och har träffat dom, men nu är det några år sedan jag träffade dom.
 
Annrs så rullar livet på som vanligt. Vi har varit mycket i husvagnen den här sommaren.
 
Här kommer en bild när mamma och pappa hade gift sig
 
 
16 Juni 1956
 
Dom är alla borta nu på fotot. Mormor dog 1986, morfar dog 1960, Farmor och farfar dog 1962
Pappa 1982 o mamma 2021.
 
Inte många som är intresserade av detta kanske, men jag bryr mig inte vad andra tycker o tänker.
 
 
Cyber kramar till Er alla som orkade läsa.
Ni får gärna skriva kommentar nedan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0