8 september

Idag Onsdag strålande sol och 16 grader varmt ute.
I morgon bär det av till fastlandet med morgonbåten, blir hämtad i Nynäshamn.
Dagarna är redan fullbokade.
Fredagen ska vi till Västberga kyrkogård, jag ska ta ett sista farväl av en vän som då har varit borta i ett år, men pga covid-19 har jag ju inte kunnat ta mig dit. Hon är en klasskamrat men vi har alltid hållit kontakten i över 50 år, sedan såg jag att ytterligare en klasskamrat ligger på samma kyrkogård så då går jag dit och tittar också.
Sedan blir det en sväng till Hägerstensåsen, måste dit och fota lite och minnas tillbaka då jag bodde där.
Lördag blir det Västerås till Linda och hennes sambo.
Söndag bär det hem igen med båten.
 
Dagarna kommer att flyga fort fram.
 
 
 
Idag blir att packa det sista i ryggsäcken, blir inte så mycket att ta med sig för så få dagar.
 
Önskar Er en trevlig dag och helg
 
 
Cyber kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0