17 mars 2021

Idag några grader varmt och lite sol, men det ser ut som att bli en fin dag.
 
Bilden är från förra året
 
Idag skulle min faster Gertrud ha fyllt år och jag skulle som alla andra år ha ringt till henne och gratulerat men tyvärr så finns hon inte kvar i livet, på lördag är det 6 år sedan hon gick över till andra sidan. Men jag hoppas hon har det bra där hon är.
 
 
Annars så har det inte hänt så mycket hos mig, träffar inga människor och det är väl bra kanske i dessa tider som är. Skulle man träffa någon så får man hålla avstånd.
 
Får införskaffa mig lite frukost nu kanske, Essie och jag har inte varit vakna så länge
 
Cyber kramar till er alla
 
Huggs to you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0