1 juni

Idag är det första Tisdagen i Juni månad 2021.
 
Igår var min son här och jag klippte till honom
 
 
Sedan åt han även middag här, det räckte till och med att han fick en matlåda med sig till jobbet dagen efter.
 
Idag är det 15 grader ute och strålande sol men det blåser dock.
 
Jag har väl inte så mycket att skriva om egentligen
 
Jo min pappa skulle ha fyllt år på Torsdag om han levat. Tänker lite extra på honom då.
 
Nu har en del lättnader släppts från Regeringen , nu är det ju inte så många som blir smittade längre när man har tagit sin spruta.
Vi ska ta våran andra spruta om några veckor.
 
Det var allt för den här gången
 
Håll avstånd och var trygga
 
 
Hugs to you all
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0