snart snöfritt ute

I går onsdag regnade det nästan hela dagen, så nu har vi snart helt snöfritt ute och det tycker jag är en bra ide, för nu vill jag verkligen ha vår och ljusare ute. Det är även 4+C ute.
 
 
 
Idag är det 35 år sedan min mormor gick över till andra sidan, här är lite bilder jag har hittat på henne. Jag har ju släktforskat mycket på mormors sida och hittat massor som hon har hållit tyst om, jag har fått nya kusiner som jag inte visste fanns. Nu är det två år sedan jag träffade dom. Mycket kommer fram när en person går bort, man kan forska nästan hur mycket som helst och få redan på.
 
Denna bild är från Gröna Lund
 
 
 
Denna bild är hemma hos henne på Kattgränd i Stockholm
 
 
Jag och mormor, det finns inte så många bilder på oss två tillsammans men denna svart vita bild hittade jag.
 
 
Vet inte när den här bilden är tagen men så här såg hon ut innan hon dog. Hon dog på ett vårdhem i Fårösund här på Gotland
 
Hennes man gick bort 1960 så hon var ensam i många år.
 
😀
 
 
Snart hoppas jag att det ska bli vi andra som får vaccinera som men det tar väl ett par månader till kan jag tänka mig. Nu ska jag inta lite frukost.
 
Ni får alla ha en fin dag och sköt om er
 
Cyber kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0