ny dag

Idag Måndag och maken har börjat jobba igen efter lite ledighet.
Minus en grad och väldigt halt ute, så ta det vackert idag.
Kaminen är i gång och hunden ligger framför den
 
Fasan flickor är ute och vandrar på vår baksida
 
 
Jag har ju en kamera som sitter ute dygnet runt och tar bilder på allt som kommer ivägen för linsen.
 
I går var makens son och barnbarn här och dom gjorde en fin snögubbe
 
 
 
Jag gör ju egna kort bla. julkort, grattis osv. här är en bild på hur det kan se ut
 
 
 
Jag gör aldrig två likadana kort.
 
Jag beställde ett pussel i dag, så nu har jag nog 4 som inte är lagda, hittade ett med katter som var så fint tycker jag.
 
Inte många handlare på nätet som har pussel hemma pga corona, folk lägger mera pussel nu när dom inte kan vara med sina när och kära.
 
Annars så händer det inte så mycket här, vi försöker hålla avstånd så gott det går för att inte drabbas av covid-19.
 
 
Cyber kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0