Onsdag den 17 februari

Idag lika fint väder som igår, strålande sol och 4 grader kallt ute
 
Jag fick svar från Landsarkivet igår att dom inte kan hitta något av det som jag söker.
Jag vet att personen är född och jag vet att personen är avliden och vet var personen ligger på för kyrkogård men dom kan inte säga om personen är född på sjukhus eller hemma för det finns inga anteckningar om det. Det är väldigt frustrerande kan jag säga för det var sista pusselbiten på den personen.
 
 
 
Jag får ta nya tag på någon annan person och se hur långt jag kommer på den sökningen, jag har nu gjort vad jag har kunnat och fått veta så mycket som möjligt.
 
Det är bara att ta nya tag.
 
Det hade varit extra presskonferans i dag med regeringen , nu kommer det ytterligare åtgärder som ska ut på remiss tydligen, den här gången gäller det även nöjesparker och djurparker.
 
Vi var på vår djurpark i juli 2020
 
 
så då undrar man vad för restriktioner den djurparken kommer att få.
 
Håll i och håll ut så fixar vi detta med covid-19
 
 
Cyber kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0