Måndag förmiddag

Idag måndag har vi strålande sol och 5 grader kallt ute.
 
 
Idag har Sigfrid namnsdag. Både min morfar och farfar hade det som sitt andra namn.
 
Snart har jag inget att släktforska om, då jag har gjort hela min släkt. Väntar bara på att dom ska höra av sig från Landsarkivet om en sak, sedan har jag nog inget mera att forska på.
 
I helgen var vi och kollade på husvagnen och tältet, vi önskar att  snön försvinner snart så maken kan börja gräva osv på vår nya plats vi har fått på campingen.
 
Har börjat på detta pusslet och gjort en hel del
Sedan har jag 4 pussel kvar.
 
Önskar er en trevlig dag och hoppas ni får hålla er friska. Vi går och väntar på att få vaccinera oss så vi kan hälsa på folk igen, men just nu går det tyvärr inte
 
Cyber kramar från mig till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0