4 augusti 2021

Idag strålande sol om vart annat
 
Min fibromylagi är inte det bästa idag och kommer att hålla på några dagar nu, ont från tårna o upp i skallen. Har ont så jag mår illa, men det blir väl bättre någon annan dag kan jag tro
 
 
Denna kisse brukar gå på vår baksida, jag har ju kamera som tar foton när något rör sig
 
 
Vi ska senare idag ner till campingen för det är städdag i morgon torsdag, alla har varsin dag att städa på sommaren. Så vi åker hem på fredag igen.
om två veckor fyller svärmor 97 år och det ska firas.
 
Har inte så mycket att skriva om 
 
cyber kramar till er alla

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Krya på dig!
Kram, Ingrid

2021-08-05 @ 15:44:29
URL: http://ingrids.home.blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0