Första torsdagen i april 2021

Idag är det 3 grader varmt ute , ingen sol, ser nästan ut som om det ska bli regn.
 
😃
 
Idag har jag bott 18 år i Roma, dit flyttade jag från Kräklingbo . Flyttade hem till min man som jag snart varit gift med i 14 år. 
 
💗
 
Vi har rest mycket tillsammans, Turkiet 2 ggr, Tunisien, spanien ett flertal tillfällen, Island var en upplevelse. Nu är det många år sedan vi var utomlands , vi har inte varit sugna på det och nu i dessa tider går det inte heller tyvärr.
 
Bilden taget i Spanien
 
 
 
 
Många år sedan den är tagen tror i Tunisien eller Turkiet.
 
😃
 
Nu väntar vi med tillförsikt på vaccin , tror vi får vaccinera oss till Midsommar kanske, innan dess åker vi ingenstans.
 
Om några dagar är det dags att ringa det årliga samtalet, det blir trevligt att höra din röst igen.
 
Jag önskar er alla en riktigt Glad Påsk
 
 
 
Cyber kramar från mig till er
 
 
Hugs to you all
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0