solig 1 september

Idag är det 1 september, början på en ny månad. Sommaren hänger kvar lite, sol och 15 gr varmt idag med lite blåst. Suttit ute på terassen med en kopp te
 
Today is September 1, the beginning of a new month. Summer is still a bit hot, sun and 15 degrees hot today with a bit of wind. I have been sitting out on the terrace with a cup of tea
 
 
 
Idag blir det väl kanske lite pusslande eller göra lite julkort, jag har inte bestämt mig för hur dagen ska se ut än
 
Today it will probably be a bit of a puzzle or make some Christmas cards, I have not decided what the day should look like yet
 
Jag tycker om gamla svart/vita kort, här kommer ett på min mormors pappa, det är mannen som är två från höger, vilka dom andra är vet jag inte alls
 
I like old black / white cards, here comes one on my grandmother's dad, it's the man who is two from the right
 
 
                   Nu ska jag ta i mig lite frukost på terassen och bara njuta av den här dagen
 
                                                      cyber kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0