grå dag

Idag är det 8 + C ute och dagen är grå. Kaminen får göra sitt jobb som vanligt.
Här kommer lite bilder jag tog under min lilla promenad i vår lilla slinga vi har.
 
Vi ser Roma kyrka från våran tomt.
 
 
Blommor hänger kvar nu i november
 
 
 
Svampar finns det men dom är nog inte ätbara skulle jag tro och jag tycker inte om det heller
 
 
 
På Söndag ska vi handla för min mamma, hon har inte varit i någon affär på 8 månader, vi har inte handlat åt henne sedan i midsommar, hon har ringt till sin lokala affär men nu ville hon ha lite annat så då får vi ställa upp.
 
På fredag blir det lusse bullar bakning, jag tänkte göra en dubbel sats så det finns, det finns två personer min son och min finaste Ann som vill ha och dom ska få.
 
Sedan blir det lite advents städning i huset och lite olika saker ska upp både ute och inne i huset.
 
Cyber kramar till Er alla och håll avstånd så vi blir av med detta Cornona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0