1:a Advent

Ja så har då första advent kommit.
 
Vädret är grått och tråkigt.
 
Mina pelargoner fortsätter att blomma fast det har varit frost ute
 
 
Det är även knoppar i dom som ska blomma ut
 
 
 
Jag har en ljusstake som min morfar har gjort
 
 
 
Här på samma bild är ljusstaken hemma hos min mormor och morfar
 
 
På den här bilden är jag 1,5 år o sitter i pappas knä, morfar längst till höger och sedan min morbror som hade konfimerats det var därför dom hade tänt alla ljusen berättade min mamma, dettta var 1958 o två år senare 1960 dog min morfar i september, detta är den enda bilden jag har där han och jag är på samma bild. Tyvärr så minns jag inte honom. Mormor är damen som är klädd i ljus blus.
 
Så nu önskar jag alla läsare en härlig Advent.
 
Kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0