vilket är bäst

 
vilket är bäst utför eller längst med backen. ja det var i min dröm i natt. 
 
Men idag är det regn och någon grad varmt ute, inga fåglar som sjunger
 
Min dröm var i skidbacken, jag undrar varför, för det har aldrig varit något för mig.
 

Utför kan man ramla och bryta både armar och ben
 
 
 men längst med går nog bättre kanske
 
 
 
När jag var liten ca 10 år då bodde vi på Hägerstensåsen i Stockholm och hade en park nedanför oss som varje vinter var spårad runt hela så man kunde åka längdskidor, jag var nere med mina fina röda skidor och ibland var min mamma med också och åkte, det var många som åkte runt runt på den tiden, det var lite roligt, sedan knatatade man uppför vägen hem igen. 
 
Ja det var en dröm i natt, inte ofta jag drömer om nätterna och sedan kommer ihåg det.
 
Ni får alla ha en trevlig dag
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0