söndag

I fredags åkte vi till campingen o sov till lördagen, det var så stillsamt så.
 
Det ser inte ut som om vi skulle få fågelungar i mitt fågelträd, en katt har varit där och hälsat på mitt i natten. jag har en kamera som sitter i trädet o tyvärr så har det inte varit några fåglar efter kattens bravader. Vet inte vems katt det är.
 
                                               
 
 
Min rygg har sagt upp sin bekantskap med mig från igår, vi får hoppas ryggen vill komma tillbaka snart, för detta är inte roligt kan jag säga
 
 
Idag söndag får bli en lugn dag för min del.
 
Ni som läser denna blogg får gärna skriva ett litet meddelande så jag ser vem som kikar in här och inte bara gillar sidan på fb.
 
Var rädda om er och håll avstånden
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Ulla

Må gott och kramar från Virsbo

2020-05-10 @ 11:50:56
Postat av: Siv

Hej
Jag tittar in och lämnar nu en hälsning.
Kram från Siv 🌺

2020-05-10 @ 21:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0