ljummen dag på 7 gr varmt

Idag fredag är det 7 grader varmt och helt vindstilla men solen håller sig borta. Fåglarna kvittrar så vackert.
 
I går var det "tror jag" elever från Lövsta som gick och plockade skräp på åkern på andra sidan vägen
 
 
 
Även småkrypen har kommit fram från sina hålor
 
 
I kväll blir det husvagnen för att stanna till i morgon då maken ska tvätta den, det ska ju bli fint väder i morgon också , så då är det bäst att passa på och göra sådant.
 
Så jag håller på o packa lite, men man behöver inte så mycket över en natt
 
 
Denna fina kasse passar jätte bra för en natt med lite blandade saker i. Jag fick den av min vän Ulla förr året när hon och hennes man var här. 
 
Ulla och hennes make bor i samma församling som min farmor o farfar gjorde på sin tid. Det är genom trevliga och snälla personer. Ibland gör vi lika men mycket är olika oss. Som när vi skulle på bröllop i norrland för tre år sedan då var ulla och hennes man bara en timme från oss där vi var just då men vi hade ingen möjlighet att ses. Men vi visste inte om varandra från början att vi alla skulle åka norrut.  Det var en liten berättelse bara så där.
 
Ni får alla ha en riktigt trevlig helg och sköt om er och se till att ni är friska o krya
 
kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Ulla

Tack för de fina orden, glad att våra vägar korsades,ni har blivit fina vänner till oss båda två

2020-03-27 @ 10:37:28
Postat av: Ingrid

Kul att se att du upplivat bloggen!
Ha en skön söndag!
Kram, Ingrid

2020-03-29 @ 12:24:16
URL: http://https://ingrids.home.blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0