30 mars

I helgen har vi varit på campingen o tvättat husvagnen, maken har gjort det och jag har städat o tvättat den inne
 
 
Husvagnen blev väldigt ren
 
 
Essie vaktar vagnen och oss
 
vi åkte ju ut i fredags o grillade och sov över till lördagen. Essie gillar verkligen campingen finns mycket rabbisar att titta på.
 
Jag tog ett glas vin o myste ner mig i min fåtöljpå fredags kvällen ,maken hade beredskap så han fick inte dricka något men det gjorde inget sa han.
 
 
I går eftermiddag söndag tittade vi på 3 d film eftersom vädret inte var det bästa här hemma
 
 
 
Idag måndag snöar det och det ligger faktiskt kvar på marken
 
 
 
Det var allt för den här gången.
Tänk på att tvätta händerna och håll avstånen från andra personer
 
Kram på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0