onsdag

idag och det är soligt och 15 grader C ute.//  today it is sunny and 15 degrees hot outside
 
Idag skulle min pappa Stig om han levat fyllt 95 år, men tyvärr så dog han 1982 bara 56 år gammal //  Today my dad Stig would if he lived to be 95 years old, but unfortunately he died in 1982 only 56 years old
 
 
Pappa ligger på skogskyrkogården i Stockholm, vet inte om stenen finns kvar, det är några år sedan jag var där.//  Dad is in the cemetery in Stockholm, do not know if the stone remains, it is a few years since I was there.
 
 
Den svart vita bilden har jag ingen aning om vart den är tagen //  The black and white image I have no idea where it is taken
 
 
Jag ska till kyrkogården i kväll och tända ett ljus för honom i alla fall //  I'm going to the cemetery tonight and light a candle for him here on Gotland
 
 
Ta hand om varandra och håll avstånd från varandra
 
Kramar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0