blåsig fredag

ja då bestämde dom igår att det är fritt att åka hur som helst i landet i dessa Corona tider, dom som är glada är väl dom som har sina affärer och hotell att det kommer folk.
Jag själv tycker det är idiotiskt att vi ska ha hit mera folk och att vi på ön ska bli smittade. Jag och maken är friska , vi håller oss för oss själva så gott det går. Handla måste man ju i alla fall.  Jag är glad för sonens skull då får han mera jobb än vad det har varit nu under några månader.
Vi kommer fortsättningsvis att undvika och hålla avstånd till folk.
 
I morgon är det Sveriges Nationaldag, då får vi väl hissa flaggan
 Det har blivit mindre fågelkvitter nu så ungarna är ute och flyger och efter midsommar så brukar det vara helt tyst på fåglarna.
 
 
Önskar er alla en trevlig helg och tänk på avstånden så inga blir smittade
 
cyber kramar från mig till er

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag håller med dig Ingmarie, det känns inte alls bra att det kommer en massa turister i sommar, men det var väl väntat att man skulle ta det beslutet. Sverige går verkligen sin egen väg. Rätt eller fel? Det lär historien utvisa.
Kram, Ingrid

2020-06-05 @ 13:29:51
URL: http://ingrids.home.blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0