julkort

I går måndag fick jag mitt första Julkort, det är spännande att från år till år se vilka som skickar till mig, några har av naturliga skäl fallit bort.
Min vän sedan 1964 gick bort i september , vi har hållit kontakten under alla år och träffats några gånger, hon avled av sjukdom. Där är ett julkort som försvinner.
 
                                                             🙂
    
Jag tycker om att skicka julkort också och att göra dom. Har sålt en hel del i år igen genom vänner och bekanta och genom facebook
                   
                               Detta fick jag igår
 
 
 
 
                               Tack så mycket för det
 
 
 
Skriver du ett julkort till mig så skickar jag ett tillbaka, helt klart
 
   Cyber kramar och var rädda om varandra i dessa tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0