30 december 2020

Idag är det 4+C ute och regnet hänger i luften och det är mörkt.
Var ute och gick en runda i trädgården och kunde konstatera att bladen på rosorna är kvar
 
 
 
Essie mår mycket bättre nu, hade maken inte åkt med henne till veterinären på julafton hade hon dött av uttorkning, då fick hon dropp o massa medikament, nu ser hon ut att må bra och äter och kan gå ut och göra från sig.
 
Jag fick två pussel av sonen i julklapp så nu håller jag på och lägger det ena, bra avkoppling, man slipper tänka en massa
 
 
 
Snart är det bara en dag kvar på detta året 2020 och vi går in i 2021 och då hoppas i allla fall jag att det kommer blir ett bättre och friskare år. Vi har inte varit sjuka men finns andra som har varit det. I år har det dött 8 personer jag känner, dom har dött av olika orsaker och inte corona.
 
Önskar er alla mina vänner
 
 
Happy New Year to all my friends
 
 

Kommentarer
Postat av: Siv

Önskar dig ett gott slut och ett Gott Nytt År! 🎊🎇🙏🌹

2020-12-30 @ 15:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0