onsdag med strålande sol

                                 Idag är det över 20 grader varmt igen och solen skiner så vackert..
 
 
                                                  
 
 
Har pusslat lite men just nu går det trögt.
 
Hittade en fin bild på min mormor och hennes föräldrar, vet inte när bilden är tagen tyvärr...min mormor föddes 1901 o avled 1986. Hennes pappa dog 1937 i stockholm boende hos sin dotter. Mamman dog 1931 i bildtarmsinflammation på visby lasarett 
 
 
Familjen bodde i Etelhem. Det blev två barn till i familjen, även dom är borta idag. Tycker det är så roligt att släktforska, har hittat jätte mycket på min mormor som jag och familjen inte visste om, en del saker som hon undanhållit och som kom fram när hon avled. 
 
Det blev inte mycket skrivit idag
Cyber kramar till er alla
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0