Påsk helgen som varit

Vi har väl egentligen inte gjort så mycket. När det varit sol har vi suttit på altanen och haft det bra. Det blev ingen camping i helgen, det ska vi ev. ta nästa helg.
 
Vi har byttj batterier på kameran som sitter ute dygnet runt och fotar
 
 
Idag tog jag in minnes kortet och den hade fotat klockan 20,00 i söndags kväll
 
 
Det var 2 st rådjur på en bild men bara en bild blev bra
 
Vi tittade på lite 3d film i helgen
 
 
filmen var väl ca 2 timmar och saker kom flygande osv, häftigt är det.
 
Var i lördags i minneslunden på Roma kyrkogård och tände ett ljus för min pappa som varit borta i 38 år
 
 
Eftersom jag har bott i Etelhem i ca 18 år så köpte jag en bok om Etelhem , mycket att läsa och mycket att se i bilder och namn man kommer ihåg
 
 
När den nu är utläst kommer min fd make att få den eftersom han är född i Etelhem
 
Till sist så var vi hos svärmor med en påskkorg med olika godsaker och en tavla jag gjort
 
 
 
Idag måndag är det bara 4 grader kallt och blåst men jag har gått min runda ändå och nu tänker jag inte gå ut mera idag.
 
Ha en bra dag och vecka och tänk på att hålla avstånden till varandra när ni är ute och i affärer
 
kramar på er
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag tror jag fegar i dag och håller mig inne. Fy så det blåser här!!
Ha en skön annandag.
Kram, Ingrid

2020-04-13 @ 11:27:42
URL: http://https://ingrids.home.blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0