Ny vecka och ny dag

Idag skulle jag ha varit hos tandläkaren men hennes barn var sjuk och sedan skulle hon ha semester 3 veckor så jag fick komma den 1 juni igen till henne. Får jag tandvärk är det bara att ringa och komma till en annan tandläkare
 I lördags var vi till Norra kyrkogården och hittade lite olika gravar som var av intresse, bl.a min mormors bror
 
Han dog 3 år innan min mormor, träffade honom inte så mycket men några gånger såg jag honom. Dom hade en bror till,  Evald som ligger på Garda Kyrkogård med sin fru.
 
I går var makens son och barnbarn här dom var mest ute i det fina vädret och jag satt på terassen. I söndags var vi och handlade till min mamma och hennes sambo, hon är ju 86 år och vågar inte gå i affärer, men dom var här och hämtade det vi hade handlat.
 
I mitt fågel träd bor det starar nu och min kamera som sitter ute dygnet runt den fotar för fullt
 
 
 
Det var allt för den här gången , hoppas ni alla får en bra vecka och får vara friska
 
Kramar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0