helgen som varit

Förra veckan fick jag ett sms från min man med den här gulliga bilden
 
 
han hade träffat på grodan på jobbet
 
I fredags åkte vi längst havet och tittade på alla vågor som var
 
 
Maken var ledig så han skulle köra mig till
 
 
Det var tur att han skulle göra annat medan jag var där för det fanns inga parkeringsplatser så hade jag kört så hade jag nog fått åka hem igen
 
Helgen har varit soligt och fin, maken har tagit bort fontänen den ska vi nog sätta någon annanstans, han har även tagit bort lyckstolpen som vi hade
 
 
 
så vi har köpt en annan lyckstolpe och hoppas den kommer att bli bra, denna bilden är tagen från hemsidan där vi köpte den
 
 
 
Jag hoppas det blir bra när den väl kommer i jorden, maken cementerade igår
 
 
I går såg vi kungen pratade på tv
 
 
Vi får hoppas att detta med Corona snart försvinner och allt går till det normala igen
 
Ha en fin dag och vecka
 
kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0