fredag 17 april

Idag är en strålande solig dag men dock kyligt med 4 plusgrader ute.
Hur helgen ser ut vet jag ej än det ber jag att få återkomma om.
Vi åker inte till andra och hälsar på, jag ligger ju i riskgrupp för corona , för högt blodtryck som jag tar tabletter för. Vi går inte ens på restaurang nu, vi är verkligen försiktiga det enda vi kan göra är att åka på utflykter o till campingen. Campingen har stängt till för besökande sommargäster men det kan ju bli ändring på det så klart. Det är bara vi som har husvagn som får vara där, inte anhöriga till oss heller får vara där och det är väl klokt.
 
Idag fyller min svägerska Maritha 55 år och min väninnas son Tony blir 30 år idag, honom har jag känt sedan han var bebis. Jag hoppas ni båda får en härlig födelsedag trots alls som sker
 
 
 
Jag önskar er alla en härlig helg trots allt så återkommer jag på måndag med nytt inlägg
 
kramar

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ha en skön helg!
Kram, Ingrid

2020-04-17 @ 13:33:20
URL: http://https://ingrids.home.blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0