Våren kanske på gång

Idag har vi den 4 mars och jag säger grattis till min väninnas son Rikard som fyller år idag.
Vi har nu äntligen efter 3 år i kö fått en husvagnsplats nere i Sandhamn på Gotland, det ska bli så roligt och vi är nära grannar med våra goda vänner..
Om drygt en vecka så far vi till makens barn för några dagar. Ska bli roligt att se Isac igen som då är 5 månader, vi ska då ha en hund med oss.
sedan om drygt en månad så är det dags för mig att se The Cadillac Band på Rondo i Klintehamn, jag har biljett på första raden och jag hoppas på många bra foton med min kamera. Bandet är så generösa på alla sätt och dom är bara så bra.
Har nu suttit en stund på verandan med en glass i solen och bara njutit.
Nu kommer det säkert många fina dagar .
 
Det var allt för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Siv

Hej, tack för besöket! Alltid så roligt att träffa er :D Hoppas att ni fick en trevlig vistelse hos sönerna och Isac förstås :) Stora kramar från Siv

2014-03-16 @ 17:42:33
Postat av: Lillemor

Hej!

Vad trevligt för er att ha fått husvagnsplats! Nu hänger du väl dr hela sommaren kan jag tänka mig.

Kram

2014-04-25 @ 13:53:50
URL: http://angermanalvens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0