semester

Jag och maken har varit på semester på fastlandet en vecka. Vi började med en övernattning i Södertälje hos vår goda vän Siv. Dagen efter åkte vi vidare till min kusin Jan o hans fru Anita i Kil, där träffade jag även min käre faster Gertrud o min kusin mats med fru Elly. Vi sov över hos kusin Jan. Dagen efter åkte vi till makens son Markus med flickvän som bor i Stenungssund , där sov vi två nätter för att sedan åka vidare till Orust och hälsa på den andre sonen Per med flickvän. Vi åkte sedan till Oskarshamn för en natt på camping och sedan hem till Gotland igen.

Det var en härlig vecka, så nu har jag laddat batterierna och till höst åker jag väl kanske iväg en sväng till fastlandet igen, vi får se hur jag gör.

Jag skriver inte blogg så ofta men nu är det i alla fall gjort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0