2013

Nu är det längesedan jag skrev något här så jag får väl summera lite om vad som hänt i år.

Min födelsedan i slutet på april var nog det häftigaste som hänt, jag o maken o två vänner var och såg The Cadillac Band på fastlandet, jag fick bli fotograferad med bandet och sedan fick jag upp på scenen och sjunga tillsammans med Little Gerhard, Tack Ulf Nilsson som ordnade så det hände. Det blev en oförglömlig kväll kan jag lova. :)

2013 kan jag kalla ett "Dödens År" för jag känner till 13 personer som till dagens datum har avlidit och däribland en moster o en faster till mig. Så tre begravningar har jag varit på och skickat blommor till en massa andra.

Men i Oktober blev min man farfar och jag "plastfarmor" eller vad man nu kallar mig , till en liten Isac, vi har varit på fastlandet och hälsat på den lilla familjen och vi kommer väl att åka tillbaka i mars eller april igen.

Annars så går jag här hemma med min fibromyalgi och ond rygg, men man ska ju känna att man lever säger man :)

Vi har varit ute med husvagnen på bästa campingen på ön som är Sandhamn, nu väntar vi bara på en stadigvarande plats, vi satte upp oss för tre år sedan o i år hade vi plats nr 4 så jag hoppas att några har gått ur så vi kan få plats för vi verkligen älskar att vara där vid havet och hundarna älskar att sova i husvagn.

Ja detta var lite om vad som hänt, jag kan inte skriva om allt för då tröttnar ni säkert att läsa om nu någon läser detta det vet jag ju inte. Skriv gärna kommentarer inne i själva bloggen.

Jag önskar er alla En riktigt GOD JUL O GOTT NYTT ÅR så ses vi i bloggen nästa år igen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Siv

Det var mycket som hänt, både roligt och sorgligt.
Nu ser vi fram emot ett riktigt gott nytt 2014.
Önskar dig och din familj en GOD JUL och GOTT NYTT ÅR! Kram från din vän Siv :)

2013-12-13 @ 22:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0