Nu kommer dom tillbaka till ön

Den 13 Mars 2010 kom The Cadillac Band till Gotland och jag var naturligtvis på plats med min man. Jag skrev om det här på min blogg dagen efter.

Jag skickade ett mejl till Ulf Nilsson som är trummis i bandet och frågade om dom inte kunde komma tillbaka till Gotland, och naturligtvis gör dom det, den 16 o 17 mars i år kommer dom och jag har biljett till den 17 på lördagen tillsammans med maken. Jag ska fotografera med min nya kamera och sedan skicka alla bra bilder till Ulf Nilsson. Det var annons i tidningen i lördags att nu var det tid att boka om man ville se dem.

Jag tycker dom är jätte bra. Sätter in en bild från 2010




Jag gillar min nya kamera som är en Canon Eos 1100D. Nu väntar jag bara på att få ta bra bilder med den

Idag strålande sol och fint ute men dock lite kyligt bara 2 grader varmt.
Naturligtvis har min man kommit hem med en förkylning och den gav han mig också, så här snoras och hostas det.
Men det blir väl bättre.

Ha en fortsatt fin dag


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så spännande Ingmarie, då blir du en riktig evenemangsfotograf. Jag hoppas att du lägger ut lite bilder här i bloggen också.



Krya på er!

Kram Ingrid

2012-02-27 @ 14:28:17
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0