Brrrrr

Vad kallt det var när jag vaknade i morse - 25 grader ute och strålande sol och massor av snö, det är tur att vi har kaminen som går varm om dagarna nu.
I fredags var maken ledig så vi begav oss trots snöyran till Klinte för att hämta Cadillac biljetterna






Jag kör ju inte bil på vintern och har inte gjort på många många år, tycker inte om när det är halt.

Som dom flesta vet så gör jag egna kort, grattis, jul och diverse kort , gör även på beställning och har gjort många sådana, jag har även en korg på ett fik där jag säljer korten. Nästa helg så ska jag dit o fika och då ska jag ta mer kort.
Detta är taget från bilen




Denna bilden är tagen av Visby Ringmur och jag tycker det blev jätte bra, trots att det är taget genom ett bil fönster




Vi åt god mat i går kväll



Det var nog allt för den här gången

Ha det så bra alla och kör försiktigt ute


Kommentarer
Postat av: Gunnel

Vi har bara haft -5 idag men det blåser som katten, så det känns mycket kallare. Kram

2012-02-05 @ 15:39:52
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com/
Postat av: Ingrid

Visst har det varit ruskigt kallt, men nu kommer det väl att bli lite lindring i kylan.

Den där maten såg riktigt god ut - paj och sallad - det gillar jag.



Kram Ingrid

2012-02-05 @ 22:37:40
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Såg att Roma hade haft - 27,7 på söndagen. Just nu på morgonen har vi - 10. Det ska visst vara mellan - 9 - - 11 idag. Snö har inte kommit så mycket här som på många andra håll, på Gotland till exempel.

Kram Siv

2012-02-06 @ 05:31:09
Postat av: Elisabet Björklund

Fina gotlandsbilder. Jag längtar alltid hem när jag ser dem

2012-02-20 @ 08:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0