13 Februari

Jag har inte haft mycket att skriva om på bloggen, det händer inte så mycket. Jag har bestämt mig för att inte skjuta det här året, min kropp säger ifrån lite så jag får se hur det blir nästa år.

Jag gör mina kort och jag får en massa beställningar, fick 7 st igår och har sålt en del i Cafet . Tycker det är roligt. Jag gör korten när jag känner för det och om någon vill beställa så går det bra men jag vill gärna ha några veckor eller så på mig om jag inte har korten färdiga här hemma. Har faktiskt börjat att göra en del julkort."redan" .

I detta Cafe har jag mina kort




Detta julkortet gjorde jag



Här på Gotland har vi fortfarande full vinter men solen försöker att få igenom sina strålar idag men vet inte om det lyckas. I morse hade vi minus fem grader ute.

Ha en bra dag och kör försiktigt


Kommentarer
Postat av: Siv-Britt

Ja tyvärr, är det ju så att det är dessa förgrymda kroppar som sätter gränser. Kul ändå att du har lite pyssel! Här skiner solen på snön nu.

Ha det gott. kram

2012-02-15 @ 11:56:17
Postat av: Elisabet Björklund

Det är fina kort du gör. Skall man skicka kort är det ju roligt att skicka något annat än de färdigtryckta.

2012-02-20 @ 08:51:26
Postat av: Love

Verkligen fina kort du gör och det är bra att ha något att syssla med under kalla och jobbiga dagar.

Inte hänt så mycket här heller men vi har bestämt oss för att sälja huset och flytta in till Örebro.

Mulet grått och blåsigt i dag men att våren är på väg börjar märkas. Hörde att snödropparna blommar i stan.

Hoppas inte värken är för jobbig och önskar dig ett fint slut på februari bara en vecka kvar till vårmånaden mars.

Kram

2012-02-22 @ 13:03:21
URL: http://vindalou.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0