Regn o rusk

ute är det idag Måndag men det är 16 grader varmt och klockan är halv tio på morgonen.

Lördagen tillbringade vi på åkande fot hela dagen, först var vi på Kräklingbo Marknad och trängdes med folk, jag handlade lite kuvert osv, jag ska börja att ta upp och göra mina egna julkort och grattis kort igen, det är ett antal år sedan, har inte känns roligt men nu tänker jag sätta igång med det igen. Sedan var vi hos mitt x och son, sedan var vi till min mamma och fikade och efter det åkte vi till Sandhamn och träffade våra goda vänner över en fika. Vi kom inte hem förrän vid femtiden och då blev det middag och ett glas vitt vin framför tv.






Tänkte visa en bild på det jag har börjat att samla på





Taxar så klart :) även dessa flickor från Viktoria Design

Önskar er all en Tisdag


Kommentarer
Postat av: Siv-Britt

Ni tycks haft en bra helg!!

Jag har haft barnbarnen här, full rulle!!

Kram

2011-09-12 @ 11:37:25
Postat av: Siv

Roligt med marknader...och samlande. Jag köpte fyra nya dalahästar till min samling när vi var i Dalarna för en månad sedan. Vet inte varför men jag tycker bara så mycket om dalahästar :) Synd att det inte finns gutehästar...Kram

2011-09-12 @ 16:11:39
Postat av: Gunnel

Har ägnat kvällen åt att titta in hos nya bloggare. Du har otroligt många fina foton på din blogg.

2011-09-13 @ 22:34:31
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com/
Postat av: Love

God morgon på Gotland vännen!



Hoppas vädret nu är bättre. Vi har sol men det börjar bli kyligt. Hopplöst för jag blir ännu stelare då. Har du fått Tiparol för värken. Jag skulle inte klara mig utan och tar dom med Alvedon.

Ska hålla koll eftert taxar åt dig. Själv samlar jag på änglar men köper bara dom jag verkligen gillar. Man har ju inte plats för allt.

Tänk om man kunnde samla på pengar men dom ser man knappt röken av räkningar däremotfinns det gott om.

Men man ska vara glad o tacksam att det räcker till och att man kan bo där man vill utan att behöva vara livrädd om räntorna stiger.

Vi får se hur länge vi kan bo kvar i huset nu när vi båda är dåliga men det måsta kännas konstigt att sätta sig i en lägenhet med folk så nära.

Leif har vaknat, Gaius vill ut och dom dagliga sysslorna börjar.

Önskar dig en skön helg.

Kram

Love.

2011-09-16 @ 09:30:00
URL: http://vindalou.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0