Sjukvård

Jag har bara goda erfarenheter av sjukvården på ön, fast en del säger raka motsatsen.
I går när jag ringde vid tio tiden fick jag telefontid klockan 13.00 och klockan 14.00 var jag hos läkaren.

Likadant när jag hade ont i ryggen och sedan skulle till sjukhuset och röntga ryggen allt under några timmar och där fick jag veta att mina diskar nästan var obefintliga, så ryggvärken får jag leva med, ibland är den värre vissa dagar.

Likadant om jag behöver till tandläkaren för jag tappat en fyllning eller liknande så får jag komma på dagen.

Tog två fina bilder igår kväll






Det är strålande sol ute men dock lite kyligt så kaminen går för högtryck idag.

Ha en trevlig torsdag


Kommentarer
Postat av: Siv

Jag har också bara positivt att säga om sjukvården. Fina bilder. Ha en fortsatt fin dag. Kram

2011-11-10 @ 13:27:48
Postat av: Gunnel

Jag har också för det mesta positiva erfarenheter från sjukvården. Men det är nog tyvärr inte så överallt. Kram

2011-11-10 @ 14:49:03
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0