Ljus

Ja nu är det snart dags att få lite ljus i vårt hus igen. Vi är redan inne i november månad och nu är det inte långt kvar till första advent. Den här helgen har jag bestämt mig för att baka lussebullar, måste ju passa på när jag mår ganska ok. Sedan vet man inte hur det är med kroppen.

Nu har vi beställt biljetter och åker till våra vänner S o E i December några dagar.

Torsdag nästa vecka får vi tre extra hundar, det är Gaia, Mercedes och Mädschen. Mädschen är mamma till vår Queen.
Nästa helg är det utställning i Visby men vi ska inte ställa ut någon, dom har ingen päls som domarna skulle tycka om, dom har fällt ur så mycket, men på festen på kvällen kommer vi så klart och vi ska även in på dagen och kika.
Det har inte hänt så mycket här på ön tycker jag som är värt att prata om, jag har inte heller känt för att blogga, det kan ju vara så ibland.

Med denna bilden så önskar jag er en fin Allhelgona Helg och då ska vi tänka på våra nära och kära, det kommer jag i alla fall att göra, jag har inga gravar att gå till men ska tända ljus för dom jag saknar




En fin helg önskar jag er alla


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Trevlig helg Ingmarie!



Kram Ingrid

2011-11-04 @ 13:29:17
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Önskar dig och P en riktigt trevlig helg! Kram

2011-11-05 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0