Helgen

I helgen har min man fyllt år, det firade vi hos våra goda vänner Dagmar och Henry. Jag köpte fina rosor till min man





Söndagen första advent gick vi i stan och tittade på skyltsöndagen och julmarknad, men jag tyckte inte det var så mycket att se , jag är ju född och uppvuxen i Stockholm där kan vi snacka om juligt



Österport






Kränku, där kan vi snacka om snarkande tomte





Det finaste fönstret på hela Adelsgatan tyckte jag



Södertorg


Nu är alla julklappar inhandlade och inslagna så nu kan jag ta det lungt ett tag.

Ha en fin söndag


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Sonen mobbade julskyltningen och julmarkanden i Visby nu när det inte är på Stora Torget. Han bor ju där och är bortskämd med att kunna sitta i fönstret och se på alla juligheterna.



Nu fick vi ett besök av dem på Odvalds i stället.



Kram och ha en fortsatt fin dag!

2011-11-27 @ 15:56:31
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Gunnel

Jag har inte vågat sticka ut näsan idag för vi har full storm. Kram

2011-11-27 @ 19:28:26
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com/
Postat av: Love

Hejsan!

Vad du är duktig som redan är klar med klapparna. Jag har fixat några men många kvar att köpa.

Tar några i taget när jag är i stan orkar inte springa omkring och det ska vara roligt att handla.

Klarade ni er från stormen? Vi bor j mitt i landet så här var det ingen fara men vår son åkte hem till Trelleborg på söndagen och den resan tog tid.

Känns inte som om det är jul snart. Gröna gräsmattor och varmgrader men det kan ju snabbt ändras. Ska ni vara hemma på julafton. Vi har nog inte bestämt ännu här eller hos dotter.

Hoppas du får en lugn o fin vecka.

Kram från Love.

2011-11-29 @ 09:38:04
URL: http://vindalou.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Hejsan!

Vad du är duktig som redan är klar med klapparna. Jag har fixat några men många kvar att köpa.

Tar några i taget när jag är i stan orkar inte springa omkring och det ska vara roligt att handla.

Klarade ni er från stormen? Vi bor j mitt i landet så här var det ingen fara men vår son åkte hem till Trelleborg på söndagen och den resan tog tid.

Känns inte som om det är jul snart. Gröna gräsmattor och varmgrader men det kan ju snabbt ändras. Ska ni vara hemma på julafton. Vi har nog inte bestämt ännu här eller hos dotter.

Hoppas du får en lugn o fin vecka.

Kram från Love.

2011-11-29 @ 09:39:02
URL: http://vindalou.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0