Nu igen

är mitt namn i tidningen :) jag var med i en tävling och vann...jippi

Förra veckan spelade jag på hästar, ett färdigt system man köper i affären och jag vann 400 kr :) och nu vann jag ett
årskort för två personer och prenumeration på travprogrammet och nu förstår ni att vi kommer att gå på
Skrubbs Travbana framöver.


I går var vi i skogen med Queen , hon skulle försöka ta sin etta men vad händer, jo hon är ute på en söndagspromenad :) till viss del gick hon i spåret men för det mesta så luktade hon på blommorna :), men det var varmt i skogen igår och hon är allergisk mot värme, hon blir så slö och inget fungerar för henne då. Vi tar nya tag på söndag så hoppas vi att det går bättre för henne.

Det ser ut att bli mycket svalare idag och det kan nog komma någon regnskur också och det behövs verkligen.

Ha en fin fredag alla


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Grattis Ingmarie!!



Kram Ingrid

2011-05-13 @ 08:51:51
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Corina

Grattis till vinsterna:) Och tack för besöket i min blogg, välkommen tillbaka också. Kram

2011-05-13 @ 09:02:48
URL: http://corina.bloggplatsen.se
Postat av: Siv-Britt

GRATTIS till vinsterna!! Kanske blir fler då om du ska hänga på Skrubbs?:))

Queen kanske är som tjuren Ferdinand, gillar att luuukta på blommorna!

Ha en bra helg!! Hälsa P!!

Kram

2011-05-13 @ 11:14:10
Postat av: Siv

Grattis till vinsten!

Ha en trevlig helg önskar jag :)

Kram

2011-05-13 @ 13:30:41
Postat av: Ia

Vilken trevlig vinst!! Skrubbs var nästan mitt andra hem en gång i världen ;)

2011-05-20 @ 09:43:29
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0