Lördag

Idag har det varit blåsigt och kyligt i luften. I går kväll var i på makens jobb och grillade och åt gott och drack gott, vi hade även trekamp där mitt lag vann :)


Här kommer några bilder









Idag lördag var vi på massor av loppisar, jag hittade några böcker och sedan dessa två söta tjejer





Hittade även en stor hund som en bekant till oss har





En jobbarkompis till min man har hästar och dom är så gosiga så, denna bilden är fölet 4 veckor, han heter Hoppsan





Fölet och hans mamma





För tre år sedan var jag hos dom och fotade det första fölet dom hade och hon heter Roxann, här är en bild när hon var en månad och nu när hon är tre år.





Det var allt för idag som har hänt, nu kommer det inte att komma någon blogg på över en vecka, jag åker som bekant till fastlandet på tisdag och hem lördag igen, jag hoppas jag kommer att fota däruppe.

Ni får alla ha det så bra tills vi ses igen


Kommentarer
Postat av: Siv-Britt

Vackra bilder. Du har hunnit med en del idag. Jag har vart på gravarna och sedan handlat.

Ha det så trevligt i kungliga huvudstaden.

Kram

2011-05-28 @ 16:33:24
Postat av: Siv

Hej, fina bilder! Hoppas att du får det trevligt och att du tar många bilder på fastlandet.

Kram

2011-05-29 @ 22:35:12
Postat av: Siv

Fina bilder som vanligt. Ha en trevlig vistelse på fastlandet och hoppas att du kan fota mycket :)

Kram

2011-05-29 @ 22:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0