Aska

enligt tidningen så ligger askan över Gotland idag från Islands vulkan som inte mår så bra :) Jag ska flyga på tisdag och jag hoppas allt är borta till dess, jag får avvakta några dagar och se hur det blir.

Var på bio i går och såg Pirate of Caribian i 3D, det var verkligen häftigt, tog man av sig glasögonen man fick låna så var hela filmen suddig, det såg roligt ut när alla i bion satt med dom på sig. Filmen var klart sevärd tycker jag.

Idag onsdag blåser det men är strålande sol ute.

Vad händer i helgen då: Ja loppisar på lördag och söndag är det skjutning så det blev inget morsdagsfirande för min del, kan inte åka till min mamma.

Tisdag åker jag till fastlandet och kommer hem lördag igen. Det är studentfirande av min väninnas yngsta son, det ska bli roligt att komma upp och träffa dom alla igen.

Ha en bra onsdag och i morgon torsdag är det dags för gym igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0