kanske vår

ja våren kanske har kommit nu, vi har snödroppar i trädgården och då är det väl vår om något.
Vi har badat i badbaljan i helgen, jätte skönt för en ond kropp.
Läste i GA idag att man kan använda internet på båtarna på plan 7 om jag förstod det rätt men tro inte att det är gratis, nej då det kostar 70 kr för tre timmar, tänk att allt ska dom ha betalt för, biljetterna är ju dyra som dom är tycker jag.

Idag måndag fyller makens son Per 23 år, han bor på fastlandet så vi säger Hurra Hurra Hurra till honom.

Jag har inte tagit några bilder alls i helgen vilket är mycket ovanligt men jag får väl gå ut senare och ta kort på mina snödroppar.

Ha en bra måndag alla

Kommentarer
Postat av: cathrine

Snödroppar vad härligt!

I helgen hade vi fint och soligt, men idag försvann plötsligt solen och det är gråmulet och tråkigt

typiskt när det är sportlov för ungdomarna!

Jag är sjukskriven tom onsdag för jag fick kortisonspruta i min axel i fredags.

Då kan man inte anstränga sig för då verkar inte kortisonet, jag har ju ett ganska tungt och stressigt jobb.

Sätt gärna in bild på snödropparna det är så trevligt!

KramC

2011-03-07 @ 09:50:20
Postat av: Ingrid

Några snödroppar har jag också hittat, men trots det känns våren rätt avlägsen. Snö ska det bli kanske redan idag och i vart fall fram i veckan :(



Ha en fin vecka!

Kram Ingrid

2011-03-07 @ 10:33:30
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Lillemor

Jättefint! Kortet på snödropparna gör att man får hopp :)

2011-03-16 @ 18:27:22
URL: http://angermanalvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0