Sandhamns camping

var vi på med husvagnen under midsommar, vi åkte på torsdags eftermiddagen och hem söndagen igen.




Vi hade en vovve med oss,  och det var Panzy, vi var ute och gick med henne flera gånger om dagen, hon hittade mycket rabbis hål att kika ner i




Sedan vill jag tacka B o P för några härliga dagar tillsammans med er båda, mycket god mat blev det
i deras förtält på campingen.




Sedan träffade jag T som jag bara har haft kontakt med via datan men vi har aldrig träffats i verkliga livet, det var en jätte trevlig tjej.

Här kommer några andra bilder som jag tog







Vi kommer säkert tillbaka flera gånger. Allt var härligt


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ni ser ut att ha haft det fint!



Vädret blev ju mycket bättre än man kunnat ana.



Kram Ingrid

2011-06-26 @ 17:58:38
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Fina bilder, vi hade också trevligt med Å & Co.

Kram Siv

2011-06-26 @ 19:42:01
Postat av: Siv-Britt

Hoppas vi kan vara där samtidigt då. Nu är i alla fall tältet uppe!

Kram

2011-06-27 @ 19:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0