Djur

Vi går ju på travet som jag har berättat om förut, det är jätte roligt att satsa lite pengar, det är inga stora summor det rör sig om, igår satsade jag i sex  lopp och vann fem av dom. Nu längtar jag till maken får sin semester och vi kan hitta på saker, han jobbar nästa vecka också sedan ledig i fyra veckor.

               Vår fyrbenta fosterdotter  Olivia har som vanligt kommit in med en fågel så snart har vi inga fåglar kvar :) 
                                                          Ni ser hur hon slickar sig runt munnen





Sedan hittade maken detta djur innanför staketet så vi fick hjälpa honom ut och naturligtvis var kameran med.




Vädret ser ut att hålla i sig, jag ska nu ut och kontrollera mina jordgubbar och smultron, jag har inte så många plantor av varje så det är bara jag som får äta av dom :)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det är väl nästan det bästa, när man får plocka och stoppar in jordgubbar och smultron direkt i munnen.

Hoppas att de smakade bra!



Kram Ingrid

2011-06-29 @ 22:29:35
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0