6 Juni

Var jag och maken på travet, som ni vet så vann jag passerkort där för två personer så vi åkte dit och tittade, jag satsade inte så mycket pengar, förlorade lite, men vann som mest två hundra kronor, men roligt var det i alla fall. Såg i tidningen en bild från travet och vet man var jag och maken stod så ser man oss  :)





Det blir trav nästa måndag igen för då har en bekant till oss sin häst med som vi ska satsa på :)





Vi åkte hem och åt middag och sedan åkte vi för att fiska, ja jag solade och läste en bok medan maken fick fisk














Det är sommar och sol ute nu om dagarna, hundarna ligger mest inne i svalkan, nu ska jag ut och äta frukost på terassen och ta en bok med mig.

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så fina bilder från er nationaldag och grattis till vinsten!

Ha en fin fortsättning på tisdagen!

Kram Ingrid

2011-06-07 @ 12:33:16
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Fina bilder :)

Önskar dig en fin fortsättning på veckan.

Kram

2011-06-09 @ 00:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0