Min oas

Nu har trädgårdstistlarna blivit 2 meter höga och faktiskt så börjar det komma rosa blommor, ska ta bild sedan när allt blommar. Jag har min hörna på terassen där jag intar min frukost och eftermiddags the. Det är så härligt att sitta där och bara njuta, Ja njuta är väl kanske ett fint ord men bor man vid stora vägen så hör man alla bilar som kommer till och från båten även under natten så kanske man inte ska ta ordet njuta i sin mun, så njuta får man göra i pauserna från bilarna, fast man vet ju aldrig när det blir då :)

Snart dörjer det inte länge färrän makens ena son P kommer hem och stannar några veckor, sedan får vi främmande från skåne som ska bo hos oss, det ska bli roligt att ni kommer tycker jag. På lördagen den 23 juli ska jag o maken och våra gäster från skåne åka till Burs cafe på kvällen och äta middag och lyssna på Bo Lickander som sjunger Elvis för sista gången, sedan slutar han tydligen med sitt sjungande, men jag älskar rock så det ska bli härligt.

Här kommer en bild på min oas



Vaknade sent i morse, halv tio och hundarna sussade fortfarande, så nu får jag kanske ta i mig lite frukost.
Sedan ska jag kolla om det finns några fler gubbar att äta

Ha en fin måndag


Kommentarer
Postat av: Siv

Ser skönt ut! Kram

2011-07-04 @ 23:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0