lite olika bilder

Nu ska vi se vad jag hittar för bilder som jag kan visa för er, vi kom till min mamma på nyårsdagen fast det snöade och var mycket snö. Det var jag och min man och hans yngste son, min son och hans pappa och min mamma och hennes sambo, så vi var sju stycken / My mothers table




Dom hade eldat både i kaminen och öppna spisen så det skulle vara varmt och gott




Nu ska dom flytta från huset och till lägenhet igen, varför tänker jag inte gå in på här

Jag fick se mig själv i spegeln och tänkte det kunde bli en rolig bild / Ingmarie in the mirror




Makens äldsta son har varit på Gotland i två veckor och bott hos sin flickvän men vi fick också se honom och dalmartinern Alexxis



I går söndag var maken och jag på bio igen
Vi gick genom österport och till filmstaden som det numera heter



Vi såg den här filmen



Den var värkligen sevärd tyker jag så den rekomenderar jag att ni ska se.
Det var fullsatt i salongen den här gången


Ja det blev lite bilder från Gotland och jag kan ju tala om att det snöar...igen...:)
Undrar om vi ska få leva med snön till slutet av april.

Ni får alla ha det bra och kör föriktigt om ni ska ut.


Kommentarer
Postat av: cathrine

Härlig bild på dalmatinern!

Sen gillade jag belysningen runt Österport, det blir effektfullt.

God Fortsättning!

KramC

2011-01-03 @ 11:09:45
Postat av: Kitty

söt hund :)

2011-01-03 @ 11:19:51
URL: http://kittyscloset.blogg.se/
Postat av: Siv-Britt

Vackra bilder. Är det en SF biograf? Vi fick presentkort till SF, och eftersom Änglagård spelas in där jag är född, vill jag se den tredje filmen också.

GOTT NYTT ÅR!! på er hela familjen!! Kram

2011-01-03 @ 17:44:22
Postat av: Siv

Trevligt att läsa om era upplevelser. Kul bild på Alexxis! Mycket fina bilder! Vi ska också se Änglagård snart. God fortsättning till hela familjen! Kram

2011-01-03 @ 23:56:51
Postat av: Monica

Du är så duktig. Det blir inte bara foton utan hela reportage när du skriver. Snön kommer nog att stanna länge.

2011-01-04 @ 09:32:02
URL: http://www.123minsida.se/Godalivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0