Statestik

i   Roma som jag bor i så finns det

465 män
469 kvinnor
Totalt: 934 st

en ökning med 18 personer

____________________________________

Antalet män ökade medan antalet kvinnor på gotland minskade under förra året. Kvinnorna var dock 511 fler än männen vid årsskiftet

Totalt fanns det 31 dec 2010 57.269 öboar

Allt enligt Gotlands Allehanda lördagen den 19 Februari




Idag så snöar det, tänkte nästan säga som vanligt för det är nästan så att vi inte är vana vid något annat just nu.
Detta är den andra kraftiga vintern vi har, vi är inte vana att ha så mycket snö och så länge men vad jag har hört så ska det bli en till vinter i nästa omgång så vi får väl se.

Just nu så l ängtar jag till våren, för jag hatar detta väder.
När jag bodde i Stockholm så inte hade vi så mycket snö där, inte vad jag kommer ihåg, då gick tunnelbanorna som dom skulle till jobbet varje dag. Men det var då det på 70 talet.

Ha en trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ha en riktigt fin helg själv!



Kram Ingrid

2011-02-19 @ 10:05:34
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv-Britt

Här skiner solen. Jag rastar snabeldraken.

Ha en fin helg!

Kram

2011-02-19 @ 11:54:28
Postat av: Siv

Det var värst vilken jämn könsfördelning, annars brukar det vara stort överskott på kvinnor :)

Nu för tiden är det mycket snö även i Stockholm och förseningar både på pendeltåg och tunnelbana.

Ha en fin fortsättning på helgen! Kram

2011-02-20 @ 13:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0