Snart kommer han till mig

Ja snart kommer han till mig, min date :)
Han har varit borta några dagar men idag kommer han hem igen, ska till flygplatsen och hämta honom i kväll.
Han har varit i Schweiz i några dagar med sitt arbete, och fruarna fick inte följa med inte ens om jag gömde mig i resväskan fick jag följa med, är jag avundsjuk, nej inte då :( klart jag är, men jag hoppas han tagit en massa kort som jag sedan kan sätta in i bloggen.

Jag tror den som saknat honom mest är Alice, första dagen han var borta satt hon i fönstret i flera timmar för att se om hennes älskade husse inte skulle komma någon gång, andra dagen så var hon klistrad vid mig i soffan då hade hon nog gett upp lite tror jag.

Men ikväll kommer hon att bli överlycklig när han kommer hem igen. Vet att dom haft lika väder som vi har haft här.

I går onsdag hade vi 5 grader varmt och strålande sol så jag hade ytterdörren öppen ett tag och hundarna låg på altanen och gonade sig i solen.

I morse regnade det men just nu är det uppehåll.

Ni får alla ha en fin torsdag och kör försiktigt om ni ska ut på hala vägar

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag beklagade lite över regnet i dagens blogginlägg, men just nu skiner faktiskt solen.



Ha en fin dag!

Kram Ingrid

2011-02-03 @ 10:42:50
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Nu är väl alla flickor lyckliga när husse/make kommit hem :)

Ha en trevlig helg!

Kram

2011-02-03 @ 19:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0